Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie

Poznaj bliżej nasz zespół

Strona główna > Stowarzyszenie > Nasz zespół

Nasz zespół specjalistów

Zarząd Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom „Tęcza” w Oławie

Zarząd Stowarzyszenia

Violetta Piątkowska

Prezes zarządu

Jarosław Marciniak

Wiceprezes Zarządu

Edyta Smyrak

Sekretarz Zarządu

Edyta Kowalczuk

Skarbnik Zarządu

Anna Brzezińska

Członek Zarządu

Kadra zarządzająca

Violetta Piatkowska
Violetta Piątkowska
Manager/fundraiser.

Kierownik Ośrodka Terapeutyczno-Rehabilitacyjnego

Recepcja

Adrianna Żytecka-Bartosik
Adrianna Żytecka-Bartosik
Kierownik recepcji.
Ewelina Puzio
Pracownik administracyjno-biurowy.
Katarzyna Lewczyk
Pracownik administracyjno-biurowy.

Terapeuci

Rehabilitacja ruchowa/Integracja sensoryczna

Adrianna Suchocka
Wykształcenie

Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Zakres działania

Praktyka zawodowa od 2001 roku. Specjalizuje się w diagnostyce i rehabilitacji niemowląt i dzieci, w szczególności wcześniaków. W swojej pracy stosuje cały wachlarz metod terapeutycznych. Specjalizuje się również w rehabilitacji i nauce pływania niemowląt i dzieci metodą Halliwick w wodzie.

Wybrane kursy i szkolenia

* NDT – Bobath, z rozszerzeniem o kurs Baby Bobath;
* Masaż Shantala
* Kinesjotaping
* diagnostyka pod kątem rozwoju Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej
* diagnostyka Matoda Prechtla ( wcześniaki i niemowlęta do 15 tyg. życia)

Marta Chlebowska
Wykształcenie

Mgr fizjoterapii, absolwentka
Akademii Wychowania
Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Fizjoterapia.

Zakres działania

Specjalizuje się w pracy z niemowlakami oraz starszymi dziećmi. Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w 2012 roku w Ośrodku Hipoterapii i Terapii NDT-Bobath „Sobieska”, gdzie uzyskałam tytuł instruktora rekreacji ruchowej z hipoterapii, następnie rozpoczęłam pracę w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie. Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje robiąc wiele szkoleń i kursów

Wybrane kursy i szkolenia

-Terapia Neurorozwojowa NDT Boabth kurs podstawowy jak i Kurs Diagnostyki i Terapii neurorozwojowej Niemowląt

-Terapia manualna u dzieci

-Terapia tkanek miękkich w pediatrii

– PNF

-Gimnastyka dla kobiet w ciąży

-Basic and advance level kinesitaping course

-Kurs podstawowy Halliwick

-Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci starszych z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego

Anna Drużbicka
Wykształcenie

Mgr fizjoterapii , absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapia.
Certyfikowany terapeuta metody FITS i Integracji Sensorycznej.

Zakres działania

Specjalizuje się w diagnostyce i terapii skolioz oraz w leczeniu wad postawy ( dysfunkcje w obrębie stóp i kolan, asymetrie tułowia, wady klatki piersiowej).Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami na poziomie integracji sensorycznej.

Wybrane kursy i szkolenia

– Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz FITS
– Integracja Sensoryczna I I II stopnia
– PNF podstawowy
– PNF w pediatrii
– Kinesiology taping podstawowy
– Kinesiology taping w pediatrii
– Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z grupy ryzyka
– terapia taktylna wg dr Swietłany Masgutowej

Agata Słobodecka
Wykształcenie

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wydział Fizjoterapii

Zakres działania

Od 20 lat pracuje w SPDz „Tęcza”.
Specjalizuje się w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej i dziećmi ze spectrum
autyzmu. Ukończyła liczne kursy specjalistyczne i studia podyplomowe.

Wybrane kursy i szkolenia

Integracja Sensoryczna I i II stopień.
PNF, PNF w Pediatrii.
Terapia czaszkowo-krzyżowa oraz Manipulacje Wisceralne.
Kinesiotaping w pediatrii.
Terapia manualna u dzieci.
Terapia ręki.
Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Stóp u dzieci.
Diagnoza i terapia SI małego dziecka.
Stymulacja przedsionkowa z włączaniem aktywności wzrokowych i słuchowych.
Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Stóp u dzieci.
Terapia behawioralna w teorii i praktyce.

Anna Bartoszewska
Anna Bartoszewska
Wykształcenie

Magister fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Zakres działania

Zajmuje się oceną rozwoju motorycznego niemowląt, terapią dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, uszkodzeniami neurologicznymi, oraz chorobami genetycznymi, mięśniowymi. Rodzicom niemowląt pomaga wspierać ich harmonijny rozwój  poprzez naukę przyjaznej pielęgnacji. Pracuję ze starszymi dziećmi, u których stwierdzono wady postawy.

Wybrane kursy i szkolenia

*neurodiagnostyka niemowląt i dzieci

*NDT-Bobath

*rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy

*masaż tkanek głębokich

*trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda „Zukunft-Huber”

*kinesiotaping

*skolioza w aspekcie neurokinezjologicznym

*terapia tkanek miękkich w pediatrii.

Agnieszka Gęsior
Wykształcenie

mgr fizjoterapii- absolwentka wydziału fizjoterapii wrocławskiej AWF

oligofrenopedagog

Ukończone kursy

1.Certyfikowany terapeuta metody Vojty

Ukończony kurs:” Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi”

2. Certyfikowany terapeuta Koncepcji Castillo-Morales

3.Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej

4.Pozostałe certyfikaty:

” Wielowymiarowa terapia manualna stóp”

„Terapia ręki”

” Nauka pływania wg Koncepcji Hallwicka”

” Nowoczesne metody fizjoterapii w praktyce”

” Terapia mięśniowo-powięziowych punktów spustowych z diagnostyką funkcjonalną narządu ruchu”

” Kurs podstawowy PNF”

Pierwsza część kursu NDT Bobath

Specjalizuje się w pracy z noworodkiem, niemowlęciem , dzieckiem starszym oraz młodzieżą z deficytami ruchowymi na tle zaburzeń neurologicznych i ortopedycznych.

Alicja Krzyżowska
Karolina Brzemkowska
Wykształcenie

Lorem ipsum

Zakres działania

Lorem ipsum.

Wybrane kursy i szkolenia

.

Alicja Krzyżowska
Marzena Mikoda
Wykształcenie

Lorem ipsum

Zakres działania

Lorem ipsum.

Wybrane kursy i szkolenia

.

Terapia logopedyczna

Jolanta Czech
Wykształcenie

Logopeda ogólny i kliniczny, technolog żywności i żywienia człowieka. Neurologopeda.

Zakres działania

Specjalista zajmujący się kształtowaniem mowy, zapobieganiem jej zaburzeniom i ich usuwaniem. Pracuje jako terapeuta mowy dzieci z zaburzeniami mowy u pacjentów z autyzmem i zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołem Downa, dyslalią oraz zaburzeniami dyslektycznymi. W pracy terapeutycznej dominuje metoda Dyna-Lingua M.S oparta na rozwijaniu oraz usprawnianiu mowy i myślenia.

Wybrane kursy i szkolenia

Kursy: Metoda psychostymulacyjna „ Dyna – Lingua M.S.”
Szkolenia:
W świecie dziecięcych zmysłów – sensodydaktyka. – poziom II
Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. – poziom II
Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? – poziom II

Anna Musiał
Anna Musiał
Wykształcenie

Logopeda – neurologopeda kliniczny, spec. wczesnej interwencji logopedycznej, absolwentka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Certyfikowany Specjalista Metody Tomatisa -Praktyk na Poziomie II

Zakres działania

Konsultacje oraz terapia logopedyczna i neurologopedyczna, obejmująca zaburzenia mowy i komunikacji, zaburzenia funkcji oralnych oraz zaburzenia karmienia u dzieci :
• wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka, terapia wcześniaków;
• terapia neurologopedyczna dzieci z wadami genetycznymi i rozwojowymi;
• terapia dzieci z zaburzeniami ssania i połykania, gryzienia i żucia;
• terapia dzieci i dorosłych z porażeniem nerwu twarzowego;
• terapia dzieci z obniżonym i ze wzmożonym napięciem mięśniowym;
• terapia typowych wad wymowy w oparciu o usuwanie dysfunkcji oddychania i połykania jako najczęstszych przyczyn wad artykulacyjnych;
• terapia zaburzeń komunikacji w przebiegu chorób neurologicznych;

Wybrane kursy i szkolenia

• Terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia;
• „Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi (Moduł I i II);
• Certyfikowany terapeuta Empathy Dolls;
• Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii;
• ”Zastosowanie systemu regulatorów MFS” oraz „Interdyscyplinarne podejście do zaburzeń motorycznych jamy ustnej, postawy i zaburzeń wymowy. Stymulatory funkcji motorycznych MFS”;
• „Zaburzenia mowy na tle autyzmu”;
• Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej ;
• „Specyficzne aspekty zaburzeń mowy”;
• „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg integracji
odruchów dr Sally Goddard”

Terapeuta Monika Leszko
Monika Leszko
Wykształcenie

Nauczyciel dyplomowany wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, magister terapii pedagogicznej, logopeda, certyfikowany terapeuta ręki, certyfikowany terapeuta metody Biofeedback.

Zakres działania

W stowarzyszeniu prowadzi terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnymi intelektualnie oraz z zaburzeniami o charakterze afazji, a także terapię metodą Biofeedback (sprzężenie zwrotne), będącą nieinwazyjną metodą terapii zwiększającą możliwości intelektualne i usprawniającą procesy poznawcze, poprawiającą efektywność pracy, ułatwiającą uzyskanie równowagi psychicznej i wyciszenia, poprawiającą samopoczucie, zwiększającą odporność na stres, wpływającą pozytywnie na ogólne funkcjonowanie pacjentów.
Pracuje również jako nauczyciel i logopeda w jednym z oławskich przedszkoli, prowadzi też rewalidację logopedyczną dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w innej placówce oświatowej.

Wybrane kursy i szkolenia

Ukończyła między innymi szkolenia: „Zaburzenia miofunkcjonalne w logopedii”, „Skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym”, „Bajkoterapia w pracy z dzieckiem”, „Animator zabaw”, „Symptomy zaburzeń rozwojowych dziecka”, „Praca z dzieckiem z ryzyka dysleksji”, „Logorytmika dla smyka” i wiele innych. Wzbogaca swoje wykształcenie poprzez naukę na kierunku terapeuta zajęciowy.

Aleksandra Korycka
Anna Drużbicka
Wykształcenie

Mgr fizjoterapii , absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapia.
Certyfikowany terapeuta metody FITS i Integracji Sensorycznej.

Zakres działania

Specjalizuje się w diagnostyce i terapii skolioz oraz w leczeniu wad postawy ( dysfunkcje w obrębie stóp i kolan, asymetrie tułowia, wady klatki piersiowej).Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami na poziomie integracji sensorycznej.

Wybrane kursy i szkolenia

– Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz FITS
– Integracja Sensoryczna I I II stopnia
– PNF podstawowy
– PNF w pediatrii
– Kinesiology taping podstawowy
– Kinesiology taping w pediatrii
– Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z grupy ryzyka
– terapia taktylna wg dr Swietłany Masgutowej

Terapia w Sali Doświadczania Świata

Marta Królicka
Lorem Ipsum.
Agata Jakubas-Śródecka
Wykształcenie

Mgr pedagogiki specjalnej (specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną) i pedagogiki opiekuńczej z terapią. Absolwentka i doktorantka Instytutu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zakres działania

Pedagog specjalny oraz opiekun-terapeuta. Pierwszą styczność z metodą Snoezelen miała podczas realizacji praktyk akademickich w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Tęcza „Tęcza”. Obecnie prowadzi indywidualne zajęcia aktywizujące, wspierające i relaksacyjne na Sali mi świat”. Do jej szczególnych zainteresowań zawodowych i badawczych należy ruch self-adwokatury dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce i na świecie.

Wybrane kursy i szkolenia

– kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

– Sala Doświadczania Świata – koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania

– Komunikacja alternatywna i wspomagająca

– Techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą

–  Dementia Awareness (Surrey Independent Living Council w Londynie)

Paula Juśkiewicz
Międzynarodowy Specjalista Snoezelen, od 2009 r. terapeutka Sali Doświadczania Świata. Pedagog specjalny oraz nauczania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Członek i współtwórczyni polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Snoezelen ISNA-MSE. Pasjonatka metody Snoezelen. Zajmuje się profesjonalnym aranżowaniem przestrzeni Sal Doświadczania Świata i doborem jej wyposażenia z uwzględnieniem potrzeb osób z niej korzystających. Prowadzi indywidualne
zajęcia polisensoryczne w Sali Doświadczania Świata z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi z różnymi niepełnosprawnościami, a także tematyczne zajęcia dla grup zorganizowanych. Swoimi doświadczeniami dzieli się ze środowiskiem terapeutycznym podczas prowadzonych szkoleń z zakresu metody Snoezelen oraz konferencji naukowych. Od lat współtworzy i kieruje Drużyną Harcerską Nieprzetartego Szlaku, w skład której wchodzą zarówno dzieci, jak i dorośli z różnymi niepełnosprawnościami. Dodatkowe kursy, m.in.: Integracji Sensorycznej, Stymulacji Sensorycznej wg C. Delacato, Szkolnego Programu Interwencyjnego – Integracji Odruchów Sally Goddard-Blythe, Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Komunikacji Alternatywnej, Makatonu, Polskiego Języka Migowego

Terapia pedagogiczna

Zbigniew Kowerczyk
Wykształcenie

Mgr pedagogiki specjalnej

– tyflopedagog

– oligofrenopedagog

stopień awansu zawodowego – nauczyciel dyplomowany

Zakres działania

Od 1989 roku nieprzerwanie prowadzi pracę wychowawczo – rewalidacyjną z osobami dotkniętymi zaburzeniami widzenia.
Od 2006 r – rewalidację dzieci i młodzieży o różnych stopniach upośledzeń umysłowych, a także terapię pedagogiczną z uczniami o rozmaitych nieprawidłowościach rozwoju i zachowania (m. in. stymulowanie ogólnego rozwoju – umysłowego, psychicznego, emocjonalnego i poznawczego, korygowanie zaburzonych sfer, wzmacnianie pozytywne, dodawanie wiary we własne możliwości, wyrabianie odpowiedniego podejścia do obowiązków szkolnych, syntetyczności i odpowiedniej motywacji do pracy, ułatwianie opanowania materiału przewidzianego na danym etapie edukacyjnym.

Wybrane kursy i szkolenia

Warsztaty szkoleniowe: „Wczesna interwencja z zastosowaniem ustno – twarzowej terapii regulacyjnej według koncepcji Castillo – Moralesa”,
Kurs instruktażowy dla kierowników wycieczek.

Aleksandra Kazimierczak
Wykształcenie

Lorem Ipsum

Aleksandra Jaślan
Wykształcenie
Mgr pedagogiki, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie na kierunku Pedagogika
opiekuńczo- resocjalizacyjna.
Studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika, Pedagogika korekcyjna(terapia pedagogiczna),
Edukacja elementarna- wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.

Zakres działania
Zajmuję się pracą z dziećmi i młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w komunikowaniu
się i wychowawczych. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywałam w placówce
socjalizacyjnej, szkole podstawowej i szkole specjalnej. W Stowarzyszeniu „Tęcza” współprowadzę
Trening Umiejętności Społecznych(TUS), jestem również rewalidantem..

Kursy i szkolenia
*Certyfikowany terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
*Certyfikowany trener umiejętności społecznych (TUS)
* Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) osób o złożonych potrzebach w komunikowaniu
się- poziom I i II
*Arteterapia- zmysłami w emocje (plastykoterapia, muzykoterapia, bajkoterapia , drama)
*Logorytmika -ruch, słuch, słowo

Magdalena Filip
Wykształcenie
Ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna ze specjalizacją w pedagogice leczniczej.
Studia podyplomowe na kierunku oligofrenopedagogika oraz edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

.

Zakres działania
Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi z niepełnosprawnościami i trudnościami w rozwoju. W stowarzyszeniu współprowadzę treningi umiejętności społecznych, prowadzę terapię ręki oraz zajęcia rewalidacyjne.
Wybrane kursy i szkolenia
– Terapia ręki
– Trener umiejętności społecznych dzieci i młodzieży
– Trener kontroli złości

Terapia psychologiczna

Ilona Bazylewicz-Siekierka
Ilona Bazylewicz
Wykształcenie

– Psycholog ze specjalnością kliniczną, absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.

– Pedagog ze specjalnością edukacja dorosłych, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego.

Zakres działania

Specjalizująca się w pracy z młodzieżą oraz dorosłymi. Posiadająca doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychologicznego wśród osób borykającymi się z różnymi kryzysami, z doświadczającymi objawów psychotycznych w przebiegu zaburzeń ze spektrum schizofrenii,  z osobami chorującymi na zaburzenia nastroju takie jak depresja, choroba afektywna dwubiegunowa, zaburzenia lękowe.
W pracy z osobami w spektrum autyzmu, z młodzieżą dokonująca samookaleczeń oraz przejawiającą zachowania niedostosowane społecznie. W prowadzeniu grup terapeutycznych dla osób borykającymi się z zaburzeniami psychicznymi oraz prowadzeniu treningów rozwoju funkcji poznawczych takich jak np. pamięć, koncentracja. Pełniąca funkcję Prezesa w Stowarzyszeniu Eutymia zajmującym się tematyką zdrowia psychicznego. Prowadząca zajęcia z choreoterapii dla młodzieży oraz osób dorosłych.

Wybrane kursy i szkolenia
  • Trener Funkcji Poznawczych.
  • Diagnoza i terapia zaburzeń afektywnych – depresja, mania.
  • Terapia poznawczo-behawioralna w zaburzeniach psychotycznych.
  • Praca z młodzieżą z tendencjami suicydalnymi. Terapia samouszkodzeń.
  • Praca z pacjentem z lękiem uogólnionym.
  • Techniki CBT w pracy z pacjentem dorosłym.
  • Fobie specyficzne w nurcie poznawczo – behawioralnym.
  • Zaburzenie osobowości borderline w ujęciu psychodynamicznym.
  • Zaburzenia ze spektrum autyzmu wg DSM V, diagnoza i terapia.
  •  Zaburzenia seksualne- praca z obrazem ciała.
  • Choreoterapia – metoda odreagowania napięć psychoruchowych.
  • Praca z pacjentem z niskim poczuciem własnej wartości.
Terapeuta Maria Hojko
Maria Hojko
Wykształcenie

Magister psychologii, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Studia Podyplomowe – przygotowanie pedagogiczne. Absolwentka Szkoły Pomocy Psychologicznej w Ośrodku Edukacji Psychologicznej.

Zakres działania

Pracuje z dziećmi w wieku od 3 lat i ich rodzicami. Zdobywała doświadczenie w szkołach podstawowych, przedszkolu oraz gabinecie. Pracuje zarówno z dziećmi prowadząc terapię, jak i z rodzicami w ramach konsultacji rodzicielskich.

Kursy i szkolenia

* Trener Umiejętności Społecznych

* Trener Kontroli Złości

* EEG Biofeedback

* II edycje Szkoły Konsultacji w duchu Rodzicielstwa Bliskości

* STER na ACT: elementy terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) w pracy z dziećmi i młodzieżą

* Trener Programów Profilaktycznych: Przyjaciele Zippiego, Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej, Unplugged

Psychoterapia

Arina Wrobel
Julia Koch-Mitka
Wykształcenie

W 2009 roku, uzyskałam tytuł magistra psychologii na Uniwersytecie SWPS. Ukończyłam także studium podyplomowe Trenera Biznesu, w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów. Jestem również Trenerem Treningów Umiejętności Społecznych.

Zakres działania

Psycholog, psychoterapeuta dzieci, młodzieży i osób dorosłych.

Wybrane kursy i szkolenia

Poszerzając swoje kompetencje realizowałam dodatkowe szkolenia z zakresu psychologicznego i terapeutycznego.. Obecnie realizuję 4-letni, całościowy Kurs Psychoterapii Integracyjnej, we Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii, który jest akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Współpracuje zarówno z podmiotami państwowymi jak i prywatnymi przyjmując pacjentów małoletnich jak i dorosłych, będących w kryzysie psychicznym lub pragnących rozwoju.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

782370943

 782371728

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "Tęcza" w Oławie

ul. 3 Maja 18j/u-18l/u, 55-200 Oława

recepcja - 782370943

biuro - 782371728

e-mail: zarzad@tecza-olawa.pl

REGON: 930955414
NIP: 9121471513
KRS: 0000083236