Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie
Poznaj bliżej nasz zespółStrona główna > Stowarzyszenie > Nasz zespół
Nasz zespół specjalistów
Zarząd Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom „Tęcza” w Oławie
Wiesława Pohoriło
Violetta Piątkowska
Edyta Smyrak
Jarosław Marciniak
Edyta Kowalczuk
Kadra zarządzająca
Wiesława Pohoriło
Violetta Piątkowska
Kierownik Ośrodka Terapeutyczno-
Recepcja
Adrianna Żytecka-Bartosik
Ewelina Puzio
Katarzyna Lewczyk
Terapeuci
Rehabilitacja ruchowa/Integracja sensoryczna
Adrianna Suchocka
Wykształcenie
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Zakres działania
Praktyka zawodowa od 2001 roku. Specjalizuje się w diagnostyce i rehabilitacji niemowląt i dzieci, w szczególności wcześniaków. W swojej pracy stosuje cały wachlarz metod terapeutycznych. Specjalizuje się również w rehabilitacji i nauce pływania niemowląt i dzieci metodą Halliwick w wodzie.
Wybrane kursy i szkolenia
* NDT – Bobath, z rozszerzeniem o kurs Baby Bobath;
* Masaż Shantala
* Kinesjotaping
* diagnostyka pod kątem rozwoju Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej
* diagnostyka Matoda Prechtla ( wcześniaki i niemowlęta do 15 tyg. życia)
Marta Chlebowska
Wykształcenie
Mgr fizjoterapii, absolwentka
Akademii Wychowania
Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Fizjoterapia.
Zakres działania
Specjalizuje się w pracy z niemowlakami oraz starszymi dziećmi. Pierwsze doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam w 2012 roku w Ośrodku Hipoterapii i Terapii NDT-Bobath „Sobieska”, gdzie uzyskałam tytuł instruktora rekreacji ruchowej z hipoterapii, następnie rozpoczęłam pracę w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Tęcza w Oławie. Cały czas podnoszę swoje kwalifikacje robiąc wiele szkoleń i kursów
Wybrane kursy i szkolenia
-Terapia Neurorozwojowa NDT Boabth kurs podstawowy jak i Kurs Diagnostyki i Terapii neurorozwojowej Niemowląt
-Terapia manualna u dzieci
-Terapia tkanek miękkich w pediatrii
– PNF
-Gimnastyka dla kobiet w ciąży
-Basic and advance level kinesitaping course
-Kurs podstawowy Halliwick
-Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt i dzieci starszych z zaburzeniami ośrodkowego układu nerwowego
Anna Drużbicka
Wykształcenie
Mgr fizjoterapii , absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapia.
Certyfikowany terapeuta metody FITS i Integracji Sensorycznej.
Zakres działania
Specjalizuje się w diagnostyce i terapii skolioz oraz w leczeniu wad postawy ( dysfunkcje w obrębie stóp i kolan, asymetrie tułowia, wady klatki piersiowej).Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami na poziomie integracji sensorycznej.
Wybrane kursy i szkolenia
– Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz FITS
– Integracja Sensoryczna I I II stopnia
– PNF podstawowy
– PNF w pediatrii
– Kinesiology taping podstawowy
– Kinesiology taping w pediatrii
– Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z grupy ryzyka
– terapia taktylna wg dr Swietłany Masgutowej
Agata Słobodecka
Wykształcenie
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, Wydział Fizjoterapii
Zakres działania
Od 20 lat pracuje w SPDz „Tęcza”.
Specjalizuje się w pracy z dziećmi z zaburzeniami integracji sensorycznej i dziećmi ze spectrum
autyzmu. Ukończyła liczne kursy specjalistyczne i studia podyplomowe.
Wybrane kursy i szkolenia
Integracja Sensoryczna I i II stopień.
PNF, PNF w Pediatrii.
Terapia czaszkowo-krzyżowa oraz Manipulacje Wisceralne.
Kinesiotaping w pediatrii.
Terapia manualna u dzieci.
Terapia ręki.
Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Stóp u dzieci.
Diagnoza i terapia SI małego dziecka.
Stymulacja przedsionkowa z włączaniem aktywności wzrokowych i słuchowych.
Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Stóp u dzieci.
Terapia behawioralna w teorii i praktyce.
Anna Bartoszewska
Wykształcenie
Magister fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Zakres działania
Zajmuje się oceną rozwoju motorycznego niemowląt, terapią dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, uszkodzeniami neurologicznymi, oraz chorobami genetycznymi, mięśniowymi. Rodzicom niemowląt pomaga wspierać ich harmonijny rozwój poprzez naukę przyjaznej pielęgnacji. Pracuję ze starszymi dziećmi, u których stwierdzono wady postawy.
Wybrane kursy i szkolenia
*neurodiagnostyka niemowląt i dzieci
*NDT-Bobath
*rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy
*masaż tkanek głębokich
*trójpłaszczyznowa terapia manualna wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda „Zukunft-Huber”
*kinesiotaping
*skolioza w aspekcie neurokinezjologicznym
*terapia tkanek miękkich w pediatrii.
Agnieszka Gęsior
mgr fizjoterapii- absolwentka wydziału fizjoterapii wrocławskiej AWF
oligofrenopedagog
Ukończone kursy
1.Certyfikowany terapeuta metody Vojty
Ukończony kurs:” Zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg Vojty u niemowląt, dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi”
2. Certyfikowany terapeuta Koncepcji Castillo-Morales
3.Certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej
4.Pozostałe certyfikaty:
” Wielowymiarowa terapia manualna stóp”
„Terapia ręki”
” Nauka pływania wg Koncepcji Hallwicka”
” Nowoczesne metody fizjoterapii w praktyce”
” Terapia mięśniowo-powięziowych punktów spustowych z diagnostyką funkcjonalną narządu ruchu”
” Kurs podstawowy PNF”
Pierwsza część kursu NDT Bobath
Specjalizuje się w pracy z noworodkiem, niemowlęciem , dzieckiem starszym oraz młodzieżą z deficytami ruchowymi na tle zaburzeń neurologicznych i ortopedycznych.
Karolina Brzemkowska
Lorem ipsum
Zakres działania
Lorem ipsum.
Wybrane kursy i szkolenia
–
–
.
Alicja Krzyżowska
Mgr fizjoterapii, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu na kierunku Fizjoterapia.
Zakres działania
Specjalizuje się w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzieżą z deficytami ruchowymi na tle zaburzeń ortopedycznych i neurologicznych.
Wybrane kursy i szkolenia
– Integracja Sensoryczna
– Terapia ręki i stopy
– Terapia punktów spustowych
– Terapia blizn
– Masaż tkanek głębokich.
Marzena Mikoda
Lorem ipsum
Zakres działania
Lorem ipsum.
Wybrane kursy i szkolenia
–
–
.
Terapia logopedyczna
Jolanta Czech
Wykształcenie
Logopeda ogólny i kliniczny, technolog żywności i żywienia człowieka. Neurologopeda.
Zakres działania
Specjalista zajmujący się kształtowaniem mowy, zapobieganiem jej zaburzeniom i ich usuwaniem. Pracuje jako terapeuta mowy dzieci z zaburzeniami mowy u pacjentów z autyzmem i zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołem Downa, dyslalią oraz zaburzeniami dyslektycznymi. W pracy terapeutycznej dominuje metoda Dyna-Lingua M.S oparta na rozwijaniu oraz usprawnianiu mowy i myślenia.
Wybrane kursy i szkolenia
Kursy: Metoda psychostymulacyjna „ Dyna – Lingua M.S.”
Szkolenia:
W świecie dziecięcych zmysłów – sensodydaktyka. – poziom II
Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. – poziom II
Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym? – poziom II
Anna Musiał
Wykształcenie
Logopeda – neurologopeda kliniczny, spec. wczesnej interwencji logopedycznej, absolwentka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Certyfikowany Specjalista Metody Tomatisa -Praktyk na Poziomie II
Zakres działania
Konsultacje oraz terapia logopedyczna i neurologopedyczna, obejmująca zaburzenia mowy i komunikacji, zaburzenia funkcji oralnych oraz zaburzenia karmienia u dzieci :
• wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka, terapia wcześniaków;
• terapia neurologopedyczna dzieci z wadami genetycznymi i rozwojowymi;
• terapia dzieci z zaburzeniami ssania i połykania, gryzienia i żucia;
• terapia dzieci i dorosłych z porażeniem nerwu twarzowego;
• terapia dzieci z obniżonym i ze wzmożonym napięciem mięśniowym;
• terapia typowych wad wymowy w oparciu o usuwanie dysfunkcji oddychania i połykania jako najczęstszych przyczyn wad artykulacyjnych;
• terapia zaburzeń komunikacji w przebiegu chorób neurologicznych;
Wybrane kursy i szkolenia
• Terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia;
• „Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi (Moduł I i II);
• Certyfikowany terapeuta Empathy Dolls;
• Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii;
• ”Zastosowanie systemu regulatorów MFS” oraz „Interdyscyplinarne podejście do zaburzeń motorycznych jamy ustnej, postawy i zaburzeń wymowy. Stymulatory funkcji motorycznych MFS”;
• „Zaburzenia mowy na tle autyzmu”;
• Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej ;
• „Specyficzne aspekty zaburzeń mowy”;
• „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce wg integracji
odruchów dr Sally Goddard”
Monika Leszko
Wykształcenie
Nauczyciel dyplomowany wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, magister terapii pedagogicznej, logopeda, certyfikowany terapeuta ręki, certyfikowany terapeuta metody Biofeedback.
Zakres działania
W stowarzyszeniu prowadzi terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnymi intelektualnie oraz z zaburzeniami o charakterze afazji, a także terapię metodą Biofeedback (sprzężenie zwrotne), będącą nieinwazyjną metodą terapii zwiększającą możliwości intelektualne i usprawniającą procesy poznawcze, poprawiającą efektywność pracy, ułatwiającą uzyskanie równowagi psychicznej i wyciszenia, poprawiającą samopoczucie, zwiększającą odporność na stres, wpływającą pozytywnie na ogólne funkcjonowanie pacjentów.
Pracuje również jako nauczyciel i logopeda w jednym z oławskich przedszkoli, prowadzi też rewalidację logopedyczną dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w innej placówce oświatowej.
Wybrane kursy i szkolenia
Ukończyła między innymi szkolenia: „Zaburzenia miofunkcjonalne w logopedii”, „Skuteczne metody terapeutyczne do pracy z dziećmi z zaburzeniami mowy w ujęciu holistycznym”, „Bajkoterapia w pracy z dzieckiem”, „Animator zabaw”, „Symptomy zaburzeń rozwojowych dziecka”, „Praca z dzieckiem z ryzyka dysleksji”, „Logorytmika dla smyka” i wiele innych. Wzbogaca swoje wykształcenie poprzez naukę na kierunku terapeuta zajęciowy.
Aleksandra Korycka
Anna Drużbicka
Wykształcenie
Mgr fizjoterapii , absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na wydziale Fizjoterapia.
Certyfikowany terapeuta metody FITS i Integracji Sensorycznej.
Zakres działania
Specjalizuje się w diagnostyce i terapii skolioz oraz w leczeniu wad postawy ( dysfunkcje w obrębie stóp i kolan, asymetrie tułowia, wady klatki piersiowej).Pracuje z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami na poziomie integracji sensorycznej.
Wybrane kursy i szkolenia
– Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz FITS
– Integracja Sensoryczna I I II stopnia
– PNF podstawowy
– PNF w pediatrii
– Kinesiology taping podstawowy
– Kinesiology taping w pediatrii
– Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z grupy ryzyka
– terapia taktylna wg dr Swietłany Masgutowej
Terapia w Sali Doświadczania Świata
Marta Królicka
Agata Jakubas-Śródecka
Wykształcenie
Mgr pedagogiki specjalnej (specjalizacja: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną) i pedagogiki opiekuńczej z terapią. Absolwentka i doktorantka Instytutu Pedagogiki Specjalnej na Uniwersytecie Wrocławskim.
Zakres działania
Pedagog specjalny oraz opiekun-terapeuta. Pierwszą styczność z metodą Snoezelen miała podczas realizacji praktyk akademickich w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Tęcza „Tęcza”. Obecnie prowadzi indywidualne zajęcia aktywizujące, wspierające i relaksacyjne na Sali mi świat”. Do jej szczególnych zainteresowań zawodowych i badawczych należy ruch self-adwokatury dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce i na świecie.
Wybrane kursy i szkolenia
– kurs Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
– Sala Doświadczania Świata – koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania
– Komunikacja alternatywna i wspomagająca
– Techniki relaksacyjne w pracy z dziećmi i młodzieżą
– Dementia Awareness (Surrey Independent Living Council w Londynie)
Arina Wróbel
Wykształcenie
Psycholog, Terapeutka Snoezelen, Trenerka TUS II stopień, trenerka EEG Biofeedback
Zakres działania
Tytuł magistra psychologii uzyskałam w 2019r. Pracuję głównie z dziećmi i młodzieżą w organizacjach pozarządowych, pracowałam również w szkole podstawowej. W swojej pracy wykorzystuję elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Wybrane kursy i szkolenia
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. Ukończyłam m.in.: TSR I stopień; zastosowanie TSR i podejścia Eriksonowskiego w pracy z klientem po traumie; praca z młodzieżą zagrożoną samobójstwem i po próbach samobójczych; Sala Doświadczania Świata- koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania; rozpoznawanie dziecka, które doświadczyło przemocy seksualnej.
Paula Juśkiewicz
zajęcia polisensoryczne w Sali Doświadczania Świata z dziećmi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi z różnymi niepełnosprawnościami, a także tematyczne zajęcia dla grup zorganizowanych. Swoimi doświadczeniami dzieli się ze środowiskiem terapeutycznym podczas prowadzonych szkoleń z zakresu metody Snoezelen oraz konferencji naukowych. Od lat współtworzy i kieruje Drużyną Harcerską Nieprzetartego Szlaku, w skład której wchodzą zarówno dzieci, jak i dorośli z różnymi niepełnosprawnościami. Dodatkowe kursy, m.in.: Integracji Sensorycznej, Stymulacji Sensorycznej wg C. Delacato, Szkolnego Programu Interwencyjnego – Integracji Odruchów Sally Goddard-Blythe, Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Komunikacji Alternatywnej, Makatonu, Polskiego Języka Migowego
Terapia pedagogiczna
Zbigniew Kowerczyk
Wykształcenie
Mgr pedagogiki specjalnej
– tyflopedagog
– oligofrenopedagog
stopień awansu zawodowego – nauczyciel dyplomowany
Zakres działania
Od 1989 roku nieprzerwanie prowadzi pracę wychowawczo – rewalidacyjną z osobami dotkniętymi zaburzeniami widzenia.
Od 2006 r – rewalidację dzieci i młodzieży o różnych stopniach upośledzeń umysłowych, a także terapię pedagogiczną z uczniami o rozmaitych nieprawidłowościach rozwoju i zachowania (m. in. stymulowanie ogólnego rozwoju – umysłowego, psychicznego, emocjonalnego i poznawczego, korygowanie zaburzonych sfer, wzmacnianie pozytywne, dodawanie wiary we własne możliwości, wyrabianie odpowiedniego podejścia do obowiązków szkolnych, syntetyczności i odpowiedniej motywacji do pracy, ułatwianie opanowania materiału przewidzianego na danym etapie edukacyjnym.
Wybrane kursy i szkolenia
Warsztaty szkoleniowe: „Wczesna interwencja z zastosowaniem ustno – twarzowej terapii regulacyjnej według koncepcji Castillo – Moralesa”,
Kurs instruktażowy dla kierowników wycieczek.
Maria Hojko
Wykształcenie
Magister psychologii, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego. Studia Podyplomowe – przygotowanie pedagogiczne. Absolwentka Szkoły Pomocy Psychologicznej w Ośrodku Edukacji Psychologicznej.
Zakres działania
Pracuje z dziećmi w wieku od 3 lat i ich rodzicami. Zdobywała doświadczenie w szkołach podstawowych, przedszkolu oraz gabinecie. Pracuje zarówno z dziećmi prowadząc terapię, jak i z rodzicami w ramach konsultacji rodzicielskich.
Kursy i szkolenia
* Trener Umiejętności Społecznych
* Trener Kontroli Złości
* EEG Biofeedback
* II edycje Szkoły Konsultacji w duchu Rodzicielstwa Bliskości
* STER na ACT: elementy terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) w pracy z dziećmi i młodzieżą
* Trener Programów Profilaktycznych: Przyjaciele Zippiego, Apteczka Pierwszej Pomocy Emocjonalnej, Unplugged
Aleksandra Kazimierczak
Wykształcenie
Lorem Ipsum
Aleksandra Jaślan
Mgr pedagogiki, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie na kierunku Pedagogika
opiekuńczo- resocjalizacyjna.
Studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika, Pedagogika korekcyjna(terapia pedagogiczna),
Edukacja elementarna- wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Zakres działania
Zajmuję się pracą z dziećmi i młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w komunikowaniu
się i wychowawczych. Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobywałam w placówce
socjalizacyjnej, szkole podstawowej i szkole specjalnej. W Stowarzyszeniu „Tęcza” współprowadzę
Trening Umiejętności Społecznych(TUS), jestem również rewalidantem..
Kursy i szkolenia
*Certyfikowany terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
*Certyfikowany trener umiejętności społecznych (TUS)
* Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) osób o złożonych potrzebach w komunikowaniu
się- poziom I i II
*Arteterapia- zmysłami w emocje (plastykoterapia, muzykoterapia, bajkoterapia , drama)
*Logorytmika -ruch, słuch, słowo
Magdalena Filip
.
Terapia psychologiczna
Arina Wróbel
Wykształcenie
Psycholog, Terapeutka Snoezelen, Trenerka TUS II stopień, trenerka EEG Biofeedback
Zakres działania
Tytuł magistra psychologii uzyskałam w 2019r. Pracuję głównie z dziećmi i młodzieżą w organizacjach pozarządowych, pracowałam również w szkole podstawowej. W swojej pracy wykorzystuję elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Wybrane kursy i szkolenia
Nieustannie poszerzam swoją wiedzę biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. Ukończyłam m.in.: TSR I stopień; zastosowanie TSR i podejścia Eriksonowskiego w pracy z klientem po traumie; praca z młodzieżą zagrożoną samobójstwem i po próbach samobójczych; Sala Doświadczania Świata- koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania; rozpoznawanie dziecka, które doświadczyło przemocy seksualnej.
Ilona Bazylewicz
Wykształcenie
– Psycholog ze specjalnością kliniczną, absolwentka Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu.
– Pedagog ze specjalnością edukacja dorosłych, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego.
Zakres działania
Specjalizująca się w pracy z młodzieżą oraz dorosłymi. Posiadająca doświadczenie w udzielaniu wsparcia psychologicznego wśród osób borykającymi się z różnymi kryzysami, z doświadczającymi objawów psychotycznych w przebiegu zaburzeń ze spektrum schizofrenii, z osobami chorującymi na zaburzenia nastroju takie jak depresja, choroba afektywna dwubiegunowa, zaburzenia lękowe.
W pracy z osobami w spektrum autyzmu, z młodzieżą dokonująca samookaleczeń oraz przejawiającą zachowania niedostosowane społecznie. W prowadzeniu grup terapeutycznych dla osób borykającymi się z zaburzeniami psychicznymi oraz prowadzeniu treningów rozwoju funkcji poznawczych takich jak np. pamięć, koncentracja. Pełniąca funkcję Prezesa w Stowarzyszeniu Eutymia zajmującym się tematyką zdrowia psychicznego. Prowadząca zajęcia z choreoterapii dla młodzieży oraz osób dorosłych.
Wybrane kursy i szkolenia
- Trener Funkcji Poznawczych.
- Diagnoza i terapia zaburzeń afektywnych – depresja, mania.
- Terapia poznawczo-behawioralna w zaburzeniach psychotycznych.
- Praca z młodzieżą z tendencjami suicydalnymi. Terapia samouszkodzeń.
- Praca z pacjentem z lękiem uogólnionym.
- Techniki CBT w pracy z pacjentem dorosłym.
- Fobie specyficzne w nurcie poznawczo – behawioralnym.
- Zaburzenie osobowości borderline w ujęciu psychodynamicznym.
- Zaburzenia ze spektrum autyzmu wg DSM V, diagnoza i terapia.
- Zaburzenia seksualne- praca z obrazem ciała.
- Choreoterapia – metoda odreagowania napięć psychoruchowych.
- Praca z pacjentem z niskim poczuciem własnej wartości.
Psychoterapia
Julia Koch-Mitka
Wykształcenie
W 2009 roku, uzyskałam tytuł magistra psychologii na Uniwersytecie SWPS. Ukończyłam także studium podyplomowe Trenera Biznesu, w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów. Jestem również Trenerem Treningów Umiejętności Społecznych.
Zakres działania
Psycholog, psychoterapeuta dzieci, młodzieży i osób dorosłych.
Wybrane kursy i szkolenia
Poszerzając swoje kompetencje realizowałam dodatkowe szkolenia z zakresu psychologicznego i terapeutycznego.. Obecnie realizuję 4-letni, całościowy Kurs Psychoterapii Integracyjnej, we Wrocławskiej Fundacji Ochrony Zdrowia Psychicznego i Rozwoju Psychoterapii, który jest akredytowany przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. Współpracuje zarówno z podmiotami państwowymi jak i prywatnymi przyjmując pacjentów małoletnich jak i dorosłych, będących w kryzysie psychicznym lub pragnących rozwoju.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "Tęcza" w Oławie
ul. 3 Maja 18j/u-18l/u, 55-200 Oława
recepcja - 782370943
biuro - 782371728
e-mail: zarzad@tecza-olawa.pl
REGON: 930955414
NIP: 9121471513
KRS: 0000083236